lehet hallani.

album

Rendszeres hangtermék ajánló. Színes, stílusügyi orientáltságtól mentes, informatív fogantatású.

2008.11.23. 10:39 albumbloghu

glitch - hop.

Címkék: 2007 hip hop glitch downtempo electronic abstract warp records

Amerikai vagyok, és azt hiszem, hogy 1973-ban születtem Scott herren néven. Művésznevem Prefuse 73. A zene számomra mindig is sokat jelentett, ezért rövidútón zenésszé kerekedtem. A zenélésnek nem azt a válfaját űzöm, mint mikor mondjuk hárfával balladát mondok; inkább az a fajta zenész vagyok, aki az általam, vagy más által felvett, vagy saját gyártmányú hangokat úgy helyezek össze, hogy annak a végén valami egészen jóféleség legyen, erre törekszem, ahogy valószinűleg sokan mások is. Itt jön, az hogy a "jó" az egy igen markáns szubjektum. Szűkíteném tehát a kört, és elárulom, hogy a elektronika nemzetség, hip-hop rendjének, absztrakt családjából, a glitch fajnak a downtempo alfajait szaporítom én. Eléggé sajátos, ugynakkor hibátlan ez a stílus, és mindenféle elfogultság, és nagyképűség nélkül kijelenthetem, hogy a törtütemek világában meglehetősen sokat vittem véghez, mind közösségi, mind egyéni szempontokat vizsgálva. Számos albumot vettem fel, melyek rendszerint sikereknek örvendtek a célközönség körében. Az album, amit itt ajánlok, legfrissebb kiadványomak tekinthető. Hű maradtam önmagamhoz, és a korábbbiakban leírt vonal mentén evickélek a tetszések elnyerése érdekében. Türelmesen hallgassuk, és bármiféle marketing-láz nélkül ajánlom korábbi albumaimat is, mert úgy vélem, azok is elég jól sikerültek.

Prefuse 73 - Preparations

(Warp Records, UK, 2007)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://album.blog.hu/api/trackback/id/tr62783178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása