lehet hallani.

album

Rendszeres hangtermék ajánló. Színes, stílusügyi orientáltságtól mentes, informatív fogantatású.

2009.05.19. 10:05 Ingyen

Blackout! 2

Címkék: usa 2009 hip hop def jam

Az 1999-es Blackout című nagylemez mára már klasszikusnak számít, teljesen jogosan. A producerek miatt is: Erick Sermon, RZA és Reggie Noble is dobott rá muzsikát. Aki még nem tudná miről van szó: a két elválaszthatatlan, utánozhatatlan, teljesen idióta és nem kis kush adaggal élő jóbarát: Method Man és Redman a megoldás. Elég sok időt vergődnek együtt, ha jól emlékszem talán 2007 márciusában minket is meglátogattak a PECSA-ban, nem kis showt raktak le elénk. A HowHigh című (a magyar címét le sem írom, mert katasztrófa) picit túlhype-olt, de teljesen korrekt vígjátékban is láthattuk őket, a második részét lassan elkezdik forgatni.

Nadeakkor: Blackout! 2, és igen MA május 19-én jelent meg. Én még nem is hallottam (de), vagy akkor tegyünk úgy hogy ma hallottam először és nagyonsokszor. Meg voltam ijedve, persze főleg a termék zenei része miatt, hogy tinglitangli-műanyag maláj-ladyboy-szépségverseny hangulatú lesz-e, de teljesen megnyugodtam amikor láttam a producereket: a legendás Pete Rock, DJ Scratch, Havoc is csinált rá alapot. A szövegekkel sosincs gond, Meth hozza a szokásos lendületet meg flow-t, Reggie-n meg félrenyeljünk a szentkirályit, akkora hülyeségeket összeír. Én megvagyok elégedve, körülbelül 4 "nemköszönjükszépen" nóta került fel csak az anyagra. Vendégszerepelnek sokan ám: Ghostface, Raekwon, Keith Murray és Erick Sermon is. Viszont: Dis Iz 4 All My Smokers a trekk ami meghallgatható, nem kifejezetten a tartalma miatt, de a minta amit DJ Scratch beledobott az egyszerűen zseniális. Elő a viszkivel. PUSH PLAY

 

Method Man & Redman - Blackout! 2

(Def Jam,USA,2009)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://album.blog.hu/api/trackback/id/tr851130537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása