lehet hallani.

album

Rendszeres hangtermék ajánló. Színes, stílusügyi orientáltságtól mentes, informatív fogantatású.

2008.11.18. 10:19 m:a.l.p.

Sine Tempus

Címkék: uk 2008 electronic drumandbass metalheadz

Goldie. Aki ismeri az tudhatja mire számíthat, aki nem, az hallgassa meg, mert valami elképesztő hangorkán ez az album (is). Idei, és nagyon sokat kellett várni rá, én spec. lerágtam a körmömet, hogy végre meghallgathassam, aztán az első perc után egy idiótán elégedett mosoly futott fel a fülemig. Ez később valamelyest azért visszahúzódott, szóval nem végig voltam egyformán elégedett, de mégis az idén még nem hallottam ilyen jól összeszintetizált albumot, szerintem. Amit még feltétlen megemlítenék, hogy a hangokat az a Technical Itch mérte ki rajta, aki szerintem az egyik legnagyobb gyilkológép drumandbassileg. Ez érződik is erősen: a dobok elég tekiccsesek, továbbá az egyik kedves cimborám által egész egyszerűen és nemesen "olyanminthavalakibele-f*nganaegycsőbe" (elnézést) basszusnak nevezett hang járja át Goldie mesterművét. Ettől függetlenül nem lehet egy mészárkodós-csapkodós zenének nevezni, mert van benne érzelem, az egy másik kérdés, hogy milyen.

Goldie - Sine Tempus 

(Metalheadz,UK, 2008)

2 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://album.blog.hu/api/trackback/id/tr10774314

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: nagyM - blog 2008.11.18. 17:20:01

Goldie saját magát másolja új lemezénA jungle és a drumandbass metálfejű, aranyfogú nagykövete 10 év után szerzői lemezt adott ki Sine Tempus címmel. Bár ne tette volna.... A jamaikai és skót szülőktől származó Goldie (polgári neve Clifford Joseph Price)…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nagyM · http://nagym.blog.hu 2008.11.18. 11:36:54

én is most ezt a lemezt hallgatom, de nagyon nem vagyok vele megelégedve.... :(

imádom Goldie-t, de a Sine Tempus egy elkapkodott lemez...

lesz róla poszt, majd idetrackbackelem.

m:a.l.p. 2008.11.18. 14:06:20

Ez van, nekem nagyon bejön, de persze nemvagyunk egyformák (közhely pff), azért majd ha lesz poszt kiváncsi lennék miért...
süti beállítások módosítása