lehet hallani.

album

Rendszeres hangtermék ajánló. Színes, stílusügyi orientáltságtól mentes, informatív fogantatású.

2009.04.02. 10:05 Ingyen

Terminal Illness

Címkék: usa uk 2009 alternative hip hop http://blog.hu/admin/blogs/53349# no cure records

Ejha meg tyűha meg akármi ilyesmi. Sétáltam egyik nap (a minap) az interneten és belebotlottam egy szobor fülébe, kiástam a homokból megtörölgettem és felordítottam hogy NEMÁR EZ MI? 2009 alighanem egyik legkellemesebb és legnagyobb meglepetésére bukkantam, és az sem érdekel, hogy még csak április van. Szóval Endemic nevű UK producer egy zsák zenével megindult erre-arra hogy keressen rá embert aki köpne valamit a zenékre. Az Egyesült Királyságból képviseli magát az egész Triple Darkness csapat: Cyrus Malachi, Melanin 9 és még Masikah is. USA színeiben csak a fontosabbak: Timbo King, Killah Priest, Planet Asia, Sean Price, Ruste Juxx, The Wisemen, Kevlaar 7. Endemic zenéi végig összhangban vannak egymással, egésszé áll össze az alkotás, hallani hogy kivételes tehetségről van szó. Az alapok mintái és hangulata nekem azonnal Bronze Nazareth-et juttatta eszembe, mintha az ő kisöccse lenne. Rugdossuk magunk elé mindenféleképpen ezt a cuccot, és hallgassuk szét. Ez a megoldás. A trekk azmeg: Robin Hood Theory; Timbo King és Planet Asia levegőjével. Lenne, de megint nem tudok választani. Szal akkor a Political Criminals szól, úgy is aktuális a cím mindig és mindenhol, akik közreműködnek: Leathafase, Melanin 9 aka M9 és Cyrus Malachi.

Endemic - Terminal Illness

(No Cure Records,UK/USA,2009)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://album.blog.hu/api/trackback/id/tr621035767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása